Visszaküldés és reklamáció
Ezen az oldalon kényelmesen bejelentheted visszaküldési igényedet és jelezheted, ha rendelésed sérülten vagy hiányosan érkezett: válaszd ki a Rád vonatkozó esetet és indítsd el az ügyet a lenti gombokra kattintva.
A különböző esetekre az alábbi általános információk érvényesek.
Visszaküldés
A HFSE.hu oldalon vásárolt HENDI termék visszaküldésére 30 nap áll rendelkezésedre. Még nem használt terméket tudunk csak visszavenni, amihez az eredeti csomagolás sérülésmentesen rendelkezésre áll. Ha vásárlásod cégnévre történt a visszatérítés egyéni mérlegelés alapján – vásárlási utalvány formájában lehetséges. Felhívjuk figyelmeteket, hogy cégnévre történő vásárlás esetén a visszatérítés nem kötelező érvényű, így ilyen esetekben a visszaküldési igény megtagadható.
A visszaküldési folyamat során kérheted kényelmi szolgáltatásunkat is és így mi küldjük a futárt Hozzád, neked csak szállításra készre kell csomagolnod a visszaküldeni kívánt HENDI terméket. A szolgáltatás díja 4 990 Ft, mely a visszatérítendő összegből kerül levonásra. Ha küldeményed raklappal vagy XXL szolgáltatással érkezett Hozzád, a visszaküldésre egyedi ajánlatot küldünk.
Ha közvetlenül Te küldenéd vissza hozzánk a terméket, kérjük figyelj rá, hogy a termék csomagolására ne tegyél közvetlenül matricát, ragasztószalagot vagy bármely olyan csomagolást ne alkalmazz, amitől a termék vagy a termék csomagolása sérülhet. A nem megfelelően csomagolt termékek saját visszaküldés esetén csak értékcsökkentett áron kerülhetnek visszatérítésre. Saját visszaküldés esetén a megfelelő dokumentálás érdekében csak futárszolgálatoktól vagy logisztikai cégektől veszünk át küldeményt.
Sérülten érkezett termék
Minden termékkel a lehető leggondosabban járunk el a csomagolás során, de előfordulhat, hogy szállítás közben megsérül rendelésed. Ha csomagod sérülten érkezett, kérjük fényképezd le és töltsd ki a sérülten érkezett rendelés bejelentést. A termékek sérüléséről készített fényképet a bejelentés során szükséges feltöltened. A bejelentést követően rövid időn belül felvesszük Veled a kapcsolatot és gyorsan intézkedünk a megoldásról.
Hiányosan érkezett rendelés
Rendelésed feldolgozása és összekészítése során a legmodernebb technológiákat alkalmazzuk, ezzel minimalizáljuk a tévedéseket. Ennek ellenére előfordulhat, hogy valami mégis hiányzik a rendelésedből. Csak indítsd el a hiányos rendelés bejelentést és válaszd ki a hiányzó terméket / termékeket, szükség szerint töltsd fel a rendelés termékeiről készült fényképet és rövid időn belül felvesszük Veled a kapcsolatot a leggyorsabb megoldás érdekében.
☎️ Fontos információ
Annak érdekében, hogy biztosan a legjobb szolgáltatást nyújtsuk Neked, kérjük megértésedet, hogy telefonos vevőszolgálatunk folyamatban lévő visszaküldéssel kapcsolatos ügyekben, illetve sérült vagy hiányos rendelésekkel kapcsolatos kérdésekben nem tud segíteni. Bármikor írhatsz nekünk a rendelési számodra vagy ügyszámodra hivatkozva és mindig a megfelelő munkatársunk fog Neked válaszolni. A fenti ügyeket a reklamációs csoportunk, egy elkülönített rendszerben kezeli, amihez a vevőszolgálatunk csak korlátozottan fér hozzá.