Szervizbejelentés
Ezen az oldalon jelentheted be, ha HENDI géped meghibásodott: válaszd ki, hogy garanciális vagy garanciális időn túli javítást szeretnél és indítsd el az ügyet a lenti gombokra kattintva.
Mi történik a bejelentés után? Rövid időn belül felvesszük Veled a kapcsolatot és segítünk a további folyamatokban.
Részletesebb információkat itt találsz a várható szerviz folyamatokkal kapcsoltban.
☎️ Fontos információ: Annak érdekében, hogy biztosan a legjobb szolgáltatást nyújtsuk Neked, kérjük megértésedet, hogy telefonos vevőszolgálatunk folyamatban lévő javításokkal kapcsolatos ügyekben nem tud segíteni. Bármikor írhatsz nekünk a rendelési számodra vagy ügyszámodra hivatkozva és mindig a megfelelő munkatársunk fog Neked válaszolni. A javításokat hivatalos HENDI szervizpartnereink elkülönített rendszerben kezelik, amihez telefonos vevőszolgálatunk csak korlátozottan fér hozzá, de érdeklődésedre mindig gyors és pontos választ fogunk küldeni.