Szerviz
Ha HENDI géped meghibásodott az nem jó dolog. Azon fogunk dolgozni, hogy HENDI géped újra mihamarabb munkába állhasson.
Ha csak HENDI alkatrészre van szükséged és szerviz közreműködése nem szükséges egyszerűen és kényelmesen megrendelheted alkatrészedet weboldalunkon.
Garanciális gépek szervizelése
A garanciális HENDI gépek szervizelése háztól-házig garanciaszolgáltatással történik, vagyis ha új HENDI géped a törvényben meghatározott jótállási időn belül meghibásodik ingyenesen elszállítjuk, megjavítjuk vagy kicseréljük és vissza szállítjuk Neked.
Ettől eltérően a nagyobb HENDI gépek garanciális szervizelését 72 órán belüli ingyenes kiszállással jellemzően már a helyszínen azonnal elvégezzük.
Kérjük, hogy HENDI géped garanciális bejelentéséhez használd a szervizbejelentő űrlapot, hogy gyorsan és Számodra a legkényelmesebben tudjunk Neked segíteni.
Nézd át a lentebb olvasható információkat is, hogy tájékozódhass a garanciális időn belüli javításokkal kapcsolatos kérdésekről.
Garancián túli HENDI gépek szervizelése
Garanciális időn belüli meghibásodás esetén kérjük töltsd ki a HENDI Szervizbejelentő lapot, hogy HENDI szerviz igényedet rögzíteni tudjuk és a lehető leghamarabb intézkedni tudjunk a javításról.
Mire számíthatsz miután bejelentetted garanciális HENDI géped hibáját?
A hibajelentés beérkezésekor ellenőrizzük adataidat és tájékozódunk gépedről és a tapasztalat hiba kapcsán. Ha HENDI gépeden olyan hibát írtál le, amiről tudjuk, hogy nem javítható gépedet akkor szállítjuk el, amikor a vadonatúj HENDI géped megérkezik. Erre pár munkanapon belül sor kerülhet, ha az új HENDI gép központi raktáron elérhető.
Az esetek többségében a gépet a bejelentett címről elszállítjuk javításra. A gép elszállítását jellemzően futárszolgálattal végezzük, az elszállításra a bejelentést követő 1, maximum 2 munkanapon belül sor kerül.
A bejelentést követő maximum 3. munkanapon beérkezik géped szerviz központunkba. A HENDI gépek magyarországi szervizelését hivatalos szerviz partner végzi, szakképzett technikusok fognak gépeddel foglalkozni.
A bejelentést követő maximum 5. munkanapig már bevizsgálták a gépedet és javítása megkezdődhetett, vagy a szükséges alkatrészek megrendelésre kerültek.
A bejelentést követő 15. munkanapig általában géped javítva visszakerül hozzád, de ez az idő sokkal rövidebb is lehet, jellemzően a folyamat 8-10 munkanap alatt lezajlik.
Van e bármilyen költséged, teendőd, ha egy garanciális HENDI problémával találkozol?
Nincs. A garanciális időn belül semmilyen költség nem terhel Téged, ha a hiba a garanciális körbe tartozik. Sem a gép elszállításáért, sem a gép visszaszállításért nem kell fizetned, illetve ha nagykonyhai géppel rendelkezel, aminek javítása a helyszínen valósítható meg, a kiszállási díj sem Téged terhel.
Kérhetek cseregépet a javítás idejére?
Igen. Egyes HENDI gépek esetében, mint például olajsütők, rostlapok, indukciós főzőlapok esetén igényelhető cseregép a javítás idejére. A cseregépek biztosítása térítés ellenében lehetséges és a HENDI cseregépek elérhetőségének függvényében biztosított. Ha szeretnél cseregépet kérni a legegyszerűbben szerviz bejelentésben teheted meg igényedet. A további részletek kapcsán a lehető leghamarabb visszajelzést kapsz tőlünk érdeklődésedre.